19/1


I fredags kollade jag let's dance med Rapunzel och sandra. men sandra somnade rätt snabbt och jag och R kollade film. helt plötsligt hör jag ett ljud låter som en kattunge. jag kollar på R och hn har regagerat också vi kollade mot tv men när va bara en stor katt sen tittade vi på sandra och det va ju hennes näsa som lät. hahaha som vi skrattade:P
Lördags hämade date mig vid halv 8 oc s begav vi oss till malmö. när vi va vid lund lös hela himlen upp i ett blott ljus. jag och elin blev sjukt rädda trodde det va en ambulans bakom oss tittade bak inte en ända bil bakom oss. haha sen sa elin det va nog en komet. Calle tyckte elin va helt ute och cyklade och drev med oss resten av vägen in till malmö men ack calle, elin hade rätt:D det va n komet.
Vi hade värsta diskutionen om hur stor den va och hur mkt den kunde förstöra. så på nyheterna sa dom att den va som en lite större sten. som vi skrattade:P
lördags kväll umgicks vi med niklas och hans vänner sen kom calle och umgick med oss också... :)

söndags blev det slappa hos niklas med pizza och one tree hill. säsong 6 är avklarad


idag har jag varit ute och gått med elin och tim:)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha jag gilla de där med er kattunge..lilla kissen låg i sängen o fladdra med näsan..haha:P ja hade nog garvat ihjäl mej..knastar

2009-01-20 @ 16:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0