? ? ? ?

Jag är verkligen i en svacka just nu. allt känns så jävla meningslöst och tråkigt. Blir arg och ledsen för minast lilla och startar många bråk på grund av detta. Men vissa får faktisgt skylla sig själv när man inte kan ta emot en ursäkt så får du stå för konsikvenserna. eller vad man säger.

Har märkt att det finns många som vänder kappan efter vinden. och jag är trött på att ha sånna nära in på mig för det bara skricker falskhet om dom. tyvärr tappar jag folk som jag älskar oerhört mkt på grund av detta. men just nu är jag i ett stadie i mitt liv där jag inte orkar med falskhet.
Bara för man va ledsen så skulle man finnas där och säga både det ena och det andra men sen när några månader har gått så svider detta fortfarande men nu har vissa en annan synpunkt på saker.. hmmm det är så jävla ruttet och falskt.

Har iaf gått långa promenader hela veckan tsm med elin. har varit mys och lite rehab också för vi har varit i skogen och man blir så harmonsik där.

usch känndes skön att kräka av mig lite..

Vi måste nog vara ifrån varandra för just nu bråkar vi om allt och det orkar inte jag.



time to say goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0