Jag vill . . . .

Så då va man snart tillbaka igen i sitt vanliga jag lite förkyld bara. Men har iaf kunnat ut och gå med elin dag. det va sjukt skönt. ska snart hem då elin ska till lund och fika med sin gamla arbetskollega.
ikväll blir det lipstick jungel med tinna och elin:) myspys <3
Ska testa på nåpgot pass i veckan på nya gymmet i hörby. Ska nog köpa träningskort där sen så man både kan gå på gym och träna pass.

Har blivit fan till Anders Bagge idag på facebook älskar den mannen:P han är så mullig och gullig:)

Jag vill göra något rolig med mitt håt men vad? är trött på min frisyr men ändå älskar jag den.. aaaaa jobbigt detta.
Skulle lätte kuna testa att ha rött hår det är sjukt coolt men ja sen fäller det något så sjukt mkt och så blir det en piss färg.

Varför förändras saker och ting fast man ej vill det? när någo varit så bra och roligt så ara förändras det fast ingen vill. sjukt störigt.

Jobb jobb jobb ja va fan är det? inget som jag har iaf och det börjar bli sjukt tråkigt.. Ge mig ett jobb för jag ääääälskar pengar specillt om jag tjänat dom själv. För jag vill ju kunna åka utomlands med babsen i sommar det är mitt ända mål.
och sen kliare dte i mina fingrar nu jag vill shoppa kläder:D massor av nya kläder för vem älskar inte att ha nya kläder i sin gadrob? hahaha

Kommentarer
Postat av: sofie

svar: aa jag med (:

2009-01-26 @ 17:32:13
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Majsan

om du vill förändra ditt hår är rött en bra färg:) De e ju nu du ska prova och inte när du blir 50 ;) Dessutom finns de röda inpackningar som du kan ha i håret för att det inte ska bli dassigt så fort:)

Kramkram

2009-01-27 @ 23:06:07
URL: http://mariestenbeck.blogg.se/
Postat av: Cecilia

fin blogg

2009-02-04 @ 15:36:58
URL: http://ciizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0