Riad n' the bedouins


Lördag........
Sjukt tråkigt känns allt. händer ju inget roligt och sen känner jag inte för något heller. aaaaa panik på mig själv nu ju.
Har iaf varit ute och gott en runda nu på 40 minuter mkt skönt men kallt och grått så det va inte allt för uppiggande.. Igår va jag hos majsan och fixade till min färg under luggen:) mkt mkt mkt vackert. svart och fint:) TACK!!!

Prahlan kom och hämtade mig vid halv 9 tiden upp till henne en runda och snackade. dom körde till sälen i natt.. Helt avundsjuk blev jag. vill också fast jag aldrig stått på ett par skidor.

Ikväll ska jag på middag hos Rapunzel:) myspys sen kanske upp en runda till rasse där elin sitter barnvakt. Annars vet jag inte vad jag ska göra. men hoppas på att kvällen blir bra:) vill att den innehåller mkt skratt och lite magknip från allt skratt.

Let's Dance igår va rätt roligt för Morgan va sjukt rolig när han dansade. Jag och danne kom fram till att Tippen va nog det bästa sommarlovsmorgon och mysteriet på greveholm va den bästa julkalendern:)
Blondin bella va inte allt för bra på let's dance. så mke snack det har varit runt detta så blev det värsta floppen. hahaha
Laila Bagge där emot va det lite bättre klös i.....

nu  ska jag göra mig klar.


byyyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0