Sjukling :(

Igår efter jag och elin haft ett jävla bry med tims hund kände jag att kroppen va helt slut. nog för den hunden va helt crazy men så trött kan man ej bli av det. cyklade hem och la mig i sängen. tog tempen och jo nu förstod jag varför hade ju feber.. somnade nästan dirket efter några hostatacker.
Vaknade i morse och ville bara avlida finns ingen värre än på morgonen när man är sjuk....
Har iaf kommit fram till att jag tål ej min hostmedicin den dödar min mage och inget kan stanna kvar... Ska nog be någon köpa cola till mig för avslagen cola är det bästa för dålig mage... Elin fuskar jag då? Får man dricka sånt när man är sjuk ? hehe
hoppas på att jag mår bättre imorgon iaf..
vill ju ej va sjuk i helgen men det kan jag nog räkna med tyvärr...

drömde innan att jag och änglarna va på semester tsm haha sjukt kul men en del kaos:P men det är väl så det ska vara... längtar tills jag får jobb så jag kan spara pengar till vår resa för jag ska utomlands i sommar så är det bara...:D




Kommentarer
Postat av: Slelin

De e klart du får dricka de, allt är tillåtet när man är sjuk.. Bara du blir frisk snart.. Och jag har faktiska ätit glass o pannkakor idag..:P

2009-01-22 @ 18:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0