street of dreams

Denna dagen blev förstörd helt snabbt på grund av din jävla bilddagbok. trött på att bry mig om vad du gör och vad du skriver om speciellt när du skriver om ja du vet nog vem. förstår inte ett skit. du är så konstig när vi ses ibland kan jag nästan tro du vill igen. men ja vår tid är någ slut är väl bara för mig att inse det.

oh hatar vädret blir ju helt nere av detta.

Aja ska iaf till Majsan idag och fixa till min färg i luggen och klippa till den för det är åp tok förläng:) sen påstod pappa jag skulle handla till ikväll hmm nja det vet jag ej om jag vill. hahaha
Ska förhoppningsvis fixa sig med jobb snart. men ja man vet ju aldrig.






vad händer ikväll? någon so vill hitta på något?

Kommentarer
Postat av: AnnaNordström

du ska skita i ja du vet vem.. och gå vidare. min sanne är värd så mkt mer !



<3

2009-01-09 @ 11:10:10
URL: http://analicious.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med Anna :)

2009-01-09 @ 12:54:14
URL: http://f860203.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0