En molnig tisdag


Usch man blir inte alls pigg av detta vädret vill inte alls stiga upp på morgonen och bege sig till jobbet men vad har man för val? längtar till torsdag för då kan jag va uppe lite längre och kan sova länge på fredag för det är min enda dag ledig. längtar till nästa vecka för då har jag 3 dagar ledig iaf. såååå skönt.
Sen har man bara en helg till framför sig sen börjar det gå mot sitt slut. Fast lite tråkigt för jag trivs jätte bra. men min efterlängtade resa väntar på mig och det ska bli sååå underbart att åka:)
Har kollat lite utbildningar som jag nog ska gå sen. får söka in till nästa omgång.

Igår jobbade jag till 2 sen stack jag till tinna och hjälpte henne städa kikade på fåglar och sen blev det mysteriet på greveholm hos tom:) måste se fortsättningen ikväll va? hihi
Sen vid halv 8 bar det av till Ania och umgås lite där. Färgade hår på Pernilla och sen blev det en massa skratt och prat
Så man kan ju verkligen säga jag hade en underbar dag med 2 av mina fina vänner <3
Ni ska ha tack (L)

Har lite rast nu från jobb ska äta lite och sånt. sen får jag fortsätta min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0