Just beat it

Hemma en runda från jobb sjukt skönt fick ta mig en dusch och frächa upp mig lite. Slutar redan 2 idag och det är verkligen guld :) Är lite seg på jobbet nu men ja blev lite bättre idag after mötet när hjag fick större ansvar och lite mer arbetsuppgifter:) Detta är verkligen någon jag vill jobba med. fast vill helst jobba med ungdomar. Men ska kolla lite utbildningar sen också så får man väl börja läsa lite igen haha kommer jag orka det? Aja vi får väl se man som händer.
Ska iaf jobba hela veckan förutom fredag så blir inte så mkt nöje för min del men något på kvällarna kan man ju hitta på:)
På onsdag ska doktorn ringa om det blir att jag ska ta något vaccin innan jag åker till turkiet.



Nej nu måste jag återgå till mitt jobb



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0