Måndag morgon

Nu va det ett tagsen jag skrev men har fullt upp med jobb. Har en liten rast nu så stack hem och betalade en räkning så slipper jag tänka på den mer:)
Helgen har varit full med jobb sen umgåtts lite med vännerna.
Skönt att allt är ur en nu så man kan gå vidare och ha det så bra som man bara kan med sina underbara vänner för underbara vänner har verkligen jag. JAG ÄLSKAR ER<3

Idag jobbar man till 4 sen blir det lite friskvård med Tinna iaf:) ut och  gå fast helst hade jag velat cykla en runde men tinnisen har ju ingen cykel haha sen vet jag inte vad som händer är ledig i morgon. Ta min spruta sen kanske shoppa. Någon som är sugen på att följa med? :)

Nej nu måste jag kila

hejdå

Kommentarer
Postat av: Fiffs

svar: <3<3<3

2009-07-28 @ 10:48:33
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0