tisdagen den 7 juli 2009



Blir nog något i den här stilen min nästa tattoo:) får bli när jag kommit hem från turkiet om jag har några pengar kvar men den kan ju inte bli så dyr.

Jobbar för fullt nu därför jag är dålig på att skriva blogg men har inte hänt så våldsamt mkt för den delen heller.

Resan är iaf betald ock klar nu till v34,35:) ska bli helt underbart att åka iväg. men vill ju h med alla vännerna också men men.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer mer än att det är allsång och jag hoppas det finns någon som vill kolla på det med mig:) Rapunzel är ju inte hemma annars är hon min trogne tv vän <33


Nej nu ska jag till kvantum och handla.


Ha de

Kommentarer
Postat av: Anonym

de tattoon skulle passa sig bakom dina öron :P

nej men det va fint som tusan ..

<3

2009-07-08 @ 21:45:23
URL: http://analicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0