Helvetes jävla mobil


Sjukt jävla irriterad är jag för min telefon som jag haft i typ 6 månader har fått total flipp och är nog påväg att gå helt isönder. alla meddelande är i oordning, samtalslistan finns typ inte den går ut och in i mina kontakter och ut till min start bild och den gör så tills man plockar i sär den. sen kan man ej sätta igång den utan laddare sen funkar den helt plötsligt ett tag och ja den är störd och jag hatar den just nu. aaaaaaa


Helgen har iaf varit sjuk kul. orkar inte skriva så mkt om det men ja hade  ni varit med hade ni förstått.

Iveckan blir det promenader med Joanna, sola,läsa psykologi,fixa present till fian, till apoteket köpa allegimedicin och självklart fira Fians student på fredag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör en mjukvaru uppdatering på modellens hemsida, sen fungerar den :)

2009-06-14 @ 15:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0