sommar, sommar och sol

Oj oj oj det va vist en vecka sen jag skrev nu har helt tappat bort det där med att blogga. Men har haft fullt upp nu känns den som första alla studenterna sen började jag mitt semester vik förra veckan firade midsommar i ängelholm med fian idah och deras vänner:) va sjukt trevligt men lite otrevligheter också men så blir det väl ibland.
saknade mina vänner sjukt mkt men sen å andra sidan träffade jag några nya härliga personer:)
har åkt på en satans förkuldning kombinerad med allegi så måste fixa mig någon ny allegi medicin om det ska hålla på såhär står inte ut med detta kliandet.


Nu är det bestämt för min del också ska till turkiet i 15 dagar i augusti :) med Emma caroline och frida :) trevligt trevligt

hoppas verkligen jag kan få lite mer jobb efter sommaren hade varit underbart men ja man kan ju inte hoppas på förmkt nu när ekonomin är som den är i landet.


Min älskade rapunzel ska flytta hem till partystugan igen. både bra och dåligt kommer ha helt lång till henne nu :( men kan ju alltid passa på att träna lite när man väl är där ju :)


Träningen ska komma igång som fan nu igen när jag blivit av med denna förkyldningen. promenader, styrketräning och ett och annat spinningpass får det också bli :)





Kommentarer
Postat av: AnnaNordström

Det är något som fattas i mitt liv nu. Och det är du Sanne .... Du är saknad <3

2009-06-23 @ 21:59:49
URL: http://analicious.blogg.se/
Postat av: Fiffs

v 33 :) alanya... dudå? <3

2009-07-07 @ 11:47:13
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Sofie

svar: aa verkligen :/ men där är några resor som avgår den 15 augusti. de är väl v 34? bara de att jag missar i skolan då :P men vi får se. vem ska du åka med? saknar dig också <3

2009-07-07 @ 15:17:45
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0