The Ting Tings

så då va det torsdag morgon känns som denna veckan har gått så våldsamt snabbt. har haft svårt att hinna med grejer ju. ska iaf ut och gå om någon timme med Rapunzel sen blir det om det hinns med in om ania och fian och snacka lite. annras är det studenter som står högst upp på schemat. ska till pappas kusin och till min egen kusin. men det ska nog bli kul:)
Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha på mig bara. lite beslutsångest. hahaha

imorgon blir det lite inhandling av dricka till lördag sen vet jag ej vad som händer men på lördag är det dags för att ta på det glada humöret och fram med drickan och ha en riktig härlig dag med vännerna och så ska vi ju självklart kolla på wizex hahah som spelar på hörby ff.

nästa helg ska ockå bli kul som fan först fians student på fredagen sen har jag firmafest med jobbet på lördag på lucky med co-cart och bowling ska bli festligt haha men jobbigaste är att jag börjar jobba på måndag eller jag ska på intruduktion sen ska jag gå brevid tis.ons.tors hahaha aja det blir nog bra:)


måste bara säga att rakblad är fan förjävla dyrt jag bara till joanna tror du det kostar mer än 100 hon sa nej det kostar typ 80 men ack nej det kostade 160 kr för 4 st det är ju för fan rena rama rånet.
ARG

nej nu ska jag fixa vidare här hemma.

ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Fiffs

svar: ja de tycker jag du gör rätt i :D <3 då skulle mamma också bli glad!

2009-06-04 @ 10:17:45
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: AnnaNordström

Ja det kostar att hålla Tjorven i trimm ;)



Wizex... är det dina nya idoler eller ? haha



<3

2009-06-04 @ 22:55:57
URL: http://analicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0