Visst finns det dagar

Det finns bra dagar, det finns underbart super dagar sen finns det jobbiga dagar och en sån dag vaknade jag till idag. Sjukt jävla drygt är det och jag kan inte sätta fingert på vad det är som gör det. Mer än att det finns tusen tankar och funderingar i mitt huvud som gör att jag bara vill stänga in mig på mitt rum och stanna där ett tag. Men så kan man ju inte heller göra.
Varför känns det som man inte riktigt räcker till ibland.? Att man inte har det där som alla vill ha.

Ser iaf fram emot fians student imorgon iaf ska bli najs att festa och umgås med lite bandat folk.

Ska lägga mig i sängen nu och vila och se om jag kan göra något åt denna dagen sen.




jag gav upp förlängesen

Kommentarer
Postat av: Sofie

kolla facebook. du vet vem <3

2009-06-11 @ 19:31:34
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0