keep on falling

Sjukt seg morgon märks verkligen att man ej fått sova ordentligt i helgen men  haft iaf asat mig upp nu och funderara på hur jag ska göra av denna dag.
Träna? Kanske
Slappa? JA
haha så kt va det som jag kom på jag kunde göra i dag. haha

Oh varför försvinner du inte ur mina tankar? varför drömmer jag om dig hela tiden och när jag vaknar på morgonen så tänker jag på dig för jag har precis haft en underbar dröm om dig. aaaaa människa. försvinn eller nej kanske inte. Kanske mer kom hit. Men du är verkligen den knepigaste person jag vet därför tycker jag det är lite kul också för jag kan inte bara ge upp haha.
Kan man verkligen känna något för någon man knappt känner?
GALEN

Kommentarer
Postat av: ....

ja det tror jag iaf.. fast de e klart.. man måste ju känna varandra lite innan man kan få känslor! Annars tycker du nog inte om personen på riktigt om ni aldrig setts innan! :P

2009-03-09 @ 21:35:22
Postat av: Anonym

Jag har träffat personen som det står om i min blogg så det är ju inget vildt främmande människa.

2009-03-10 @ 17:09:22
URL: http://saaane.blogg.se/
Postat av: ....

då är det nog inget konstigt med att få känslor :) lycka till!

2009-03-10 @ 19:07:32
Postat av: Anonym

vem är du som har kommenterat. skriv ditt namn

2009-03-12 @ 22:04:36
URL: http://saaane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0