Redhead


Så ja då va man rödhårg nu då:) hihi trivs som fan än så länge. haha nej men tror denna färgen passar mig perfekt ett tag nu iaf:D


Har hunnit träna idag också eftersom jag inte kan göra det på 2 dagar nu.. tråkigt men ja måste vila kroppen lite.
Fruktansvärt tråkigt väder kändes som bilen skulle blåsa av vägen innan idag när jag körde från höör. men det gjorde den minsann ej. ;)

Ska ta och ringa min lilla Anna snart pch se hur kvällen blir för oss:)

Min dröm inatt va sjukt rolig speciellt det elin sa. haha du är för goo<3

hemma kurarn :P

Snart kommer du hem min lilla Rapunzel:D<3 Efterlängtat

Emma då ses vi kanske på jägers hahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin du blev! :) Vad gjorde du i Höör? E de där du tränar?

2009-03-05 @ 19:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0