Så mkt till vår . . .

Oh ja det höll inte i sig allt för länge det vädret.. sjukt tråkigt jag som skulle ut och gå en lång promenad med elin idag i det fina vårvädret men när jag kom till henne så kom molnen också. så vi kröp ner under varsin filt istället hahah
Blir träna ikväll istället med mamma och moster. ska bli najs. sen ska jag slå iväg ett mess till grogan och se vad dom gör:) kanske blir film med dom eller blir det upp till natha eller helt enkelt bara en lugn hemma kväll för mig själv:)

Jägers på lördag? hmmm nja ska man verkligen det?
Alltid samma folk. Inga nya hetingar. haha

Var ska du på lördag? ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

jaaaaaag ska till jägers såklart :-) haha, det är ju standard :-D

2009-03-05 @ 11:25:52
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0