Sol men ändå lite snö på gräsmattan:(


Igår va jag och Fian ute och gick en runda. Sjukt jävla skönt.

Idag började dagen så att det jag skulle göra idag blev ej av.. N jag är ledsen på dig.
Men hoppas på att Emma är sugen på att ut och gå en runda i eftermiddag innan jag ska på spinningen ikväll.
Imorgon ska jag jobba lite sen till kungsbacka med Emma och kolla på någon häst. ska bli kul kul
ska in och boka ännu ett spinningpass nästa vecka har redan 2 men måste ha fler:P
Sjukt irriterande igår hade hemt mkt energi och pappa bara men kollla om där är några platser lediga. jo det va där men det hade redan börjat oh att jag inte tänkte på det innan... aaaaaaa



Hoppas verkligen pengarna kommer på fredag för annars blir jag ledsen och mina planer går i kras:(

Kommentarer
Postat av: Läsare

Vad jobbar du med? :)

2009-03-25 @ 19:31:36
Postat av: Anonym

Ja men det skulle vara med någon som har jätte jätte utväxta, och det kan jag ju inte fixa med dina:S Så elin får följa med och hon är den enda också som är möjlig.. Men du kan ju följa med på slutprovet?:) Vad ska du gör i morron? Kan väl ses en snabbis i morron kväll? Pussar<3 Loooovvvvveee:D

2009-03-26 @ 00:01:32
URL: http://allwayspink.blogg.se/
Postat av: Anonym

just nu är jag bara kontaktperson till en. :)

2009-03-27 @ 09:15:12
URL: http://saaane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0