Vår i luften :)


Vaknade helt tidigt idag men tror det berodde på att solen letade sig in genom persinenerna eller hur det stavas:P Upp och hoppa typ ner och käkade frukost såg att mamma skrivit en lapp och bad mig städa huset. visst visst men först ut och känna på vädret lite. oh underbart solen i ansiktet kand et bli bättre?
Så nu har jag städat hela nedanvångingen ska snart göra här uppe sen ska jag höra en hemma kur som elin prövade på för någon dag sen. Förträffligt rolig såg hon ut men verka va bra:)
Sen blir det nog en lång promenda idag istället för gymmet.
Marie skickade och ändrade tiden till imrogon, blir ju super bra för då hinner jag träna innan så slipper jag tänka på det på fredag. Hoppas det blir bättre nu. Tror starkt på att vi ska göra det en anings mörkare.

Efter jag tränat igår kände jag min som en ny pigg människa igen:) tur jag gjorde det ändå fast jag egentligen bara ville ligga i sängen.

Ska försöka ha en lugn helg denna helgen hoppas där inte kommer för många frestelser. Fast Prahlan pratade om jägers haha ja jo hade kanske varit kul:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0