Vårsol

Oh Underbart har vaknat till att solen tittar in genom mina persiener 2 dagar i rad nu. MAn blir helt glad och vill nästan
studsa upp ur sängen.

Igår när jag och Emma va ute pratade vi om var hon tänkt resa i sommar och var jag ville och allt det här. oh jag bara längtar hoppas allt ordnar sig snart med jobben så jag kan börja jobba där så jag har lite pengar innan.

Idag har jag inte planerat med än att jag ska på spinning kl 17 :) ska bli kul som fan har varit lite trögt med träningen nu när man varit lite sjuk och så. gillas ej men nu tar vi nya tag:)
Sen blir det nog core på fredag.

Helgen? ja jag har lite lösa planer men kan inte rikigt bestämma mig för vad jag ska göra. Min mage klöddar så måste börja med mina tabletter igen så hoppas det ej dyker upp allt för roliga grejer i helgen som där innehåller alkohol
.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0