AAAA PANIK

ilska i hela kroppen. Har verkligen försökt va din vän men vi blir nog inte mer än bara bekanta som kan säga hej ocg snacka när vi ses men inte mer än så ingen ansträngning  för att ses och sånt för det är ändå inte lönt. blir så satans irriterad på hur du är mot mig och hur du lever ditt liv. hur kan du tro att jag inte vet vad som har hänt alla vet. och att du inte vet att jag vet vad du gjort nu det är en annan femma då är det bara besvisat att du kan ljuga mig rätt upp i ansiktet. Sen när man berättar saker så kan du inte ens lägga det på minnet utan ska fråga miljoner gånger och det gör mig sjukt irriterad. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hur kan du ha förändrats så mkt.? Känner inte dig längre och tror inte ens jag vill göra det heller.


Sorry va tvungen att skriva av mig lite.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det måste man göra ibland. Kul att ses & prata idag! :)

2009-05-07 @ 20:20:04
URL: http://f860203.blogg.se/
Postat av: Karin

Ska vi bevaka varandras bloggar på blogglovin :)

2009-05-12 @ 18:40:24
URL: http://thinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0