Lördagen den 2 Maj

Idag ska jag jobba men vet ej hur längre men börjar ej förrän kvarti 12 skulle egentligen börja 11 men härligt behöver man ej stressa:) har ingen aning hur länge jag ska jobba men hoppas inte allf för länge så jag kan till Joanna sen till hennes päron och fira jessica:)
Gårdagen bestod av massa film här hemma sen begav jag mig till joanna så kollade vi humorgalan och lite singing bee sen begav jag mig hemåt för jag va så satans trött.

Valborg va helt okej inget jag behöver skriva om så. först malmö o parken sen till björka loge.

Längtar till slutet av maj när vi ska åka till stugan om det nu blir av.

Måste hälsa på min kära tinna också i hennes lägenhet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0