Var ligger landet där man böjer bananerna?


Så då va det söndag men känns som ja jag vet inte för igr va jag och Joanna helt säkra på att det va söndag. för många lediga dagar nu känns det som. Men skönt har det varit och jag har några till framför mig. ska jobba torsdag fredag nästa vecka bara. men men så kan det vara ibland tråkigt med pengarna bara. Längtar tills dom kommer för jag har inte ens en krona kvar jo där ljög jag har nog 4 st i min plånbok men sen är det också det ända. Det första som ska hända när pengarna rullat in är att vi ska till STAN :) Jag och joanna har nog pratat om detta i minst 2 månader nu. haha ska bli så underbart.

Igår va det mongomys med Joanna och så ska det bli idag igen. så skönt när det bara är du och jag ibland ligger på soffan och bara degar, skrattar, spexar och äter hahahaaa i love you hun<3

imorgon ska jag försöka få tag på ingrid på kommunhuset så jag an få mitt schema för i sommar:)


RAPUNZEL VAKNA :P

Kommentarer
Postat av: jooana

nu är jag vakeeeeen :-D



och du är här hihihi <3

2009-05-24 @ 13:39:35
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: Anonym

finblogg:D

2009-05-24 @ 23:15:06
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0