Morgon i tårar

När jag vaknade hade jag fått världens finaste sms av Joanna. Tårarna kom efter första meningen typ. AH blir galen på detta. Känns som ett hål i mig. Ett halvår det är sjukt lång tid. klarar vi det? :O
Elin & Tinna är iaf kvar och det är bra. Längtar tills jag får se Elin&Niklas hus :) Tur det är nära mig bara upp för helvetes backen men det klara jag nog hehehe

Jobb idag igen kl halv 3 sen håller jag helg i 4 dagar :) Hahah älskar mitt schema.

Ihelgen blir det ett sista party med Joanna innan hon åker. sen blir det Gåsamiddag på lördag vid två sen ska jag umgås med joanna och ungarna MYYYYYS.


När kommer snön? Jag är sugen på det. Sjukt sugen på att lära mig åka bräda nu. Ska åka skridskor detta året också. ska leva ut var enda dag denna vintern om det blir någon vinter.

Nästa fina dag ska jag och Fian till Havet och fota lite. Som Jag elin Fian och Målla gjorde en gång. Världens mysigaste.


mest massa svammel i detta inlägget men men


Kärlek <3


Kommentarer
Postat av: jooana

jaa jag vet rosalin. det är så sjukt. men ikväll ska vi iaf ha den bästa kvällen någonsin så vi klarar oss tills jag kommer hem igen :D hihi <3 jisses vad jag älskar dig

2009-11-13 @ 16:40:04
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: andreas

haha joanna säger du :) o snön kom för ett tag sen :) kom upp vettja :)

2009-11-15 @ 20:41:37
URL: http://heftigpistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0