Något kort inlägg. Och någon annan som skriver inlägget.

Hej. Nu har Sanne ingen aning om att det kommer att ligga ett nyskrivet blogginlägg på hennes Blogg. Men här kommer det. Jag tycker att Sanne är mysig. Och helt kul att prata med. (Jag skulle vilja veta hur många timmar som spenderats i tele med henne de senaste dagarna, veckan whatsoever.) Det är nog inte något man räknar på en hand direkt.


Nope. Nu ska jag försöka sträcka lite på mig, kanske äta något och sen övertala Andreas om att släpa med brädorna till Backen. Det är nollgradigt, tack och lov, det har det inte varit på gud vet när. Dags att fira värmen! I like.


Well, see ya. Puss,
Cap'n Kate Hawkbill





Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi glad man blir när någon annan har skrivit i ens blogg :)tack fina nathalie puss

2009-11-16 @ 20:25:18
URL: http://saaane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0