Vad ska man göra?

Jobbade min första dag på vårdcentralen igår. Det gick bra där va sjukt mkt folk redan kl 3 sen blev det rätt lugnt men triden gick ändå snabbt fast sista timmen va rätt seg. men träffade mkt folk jag inte sett på länge kul kul.

Börjar jobba om en och en halv timme så ska snart börja göra mig klar.

va med Joanna igår efter jag jobbat jag va nog inte jätte roligt sällskap eftersom jag va så in i helvetes trött och börja känna mig förkyld men känns bättre idag så det är ju bra.

Ångest att jag inte tränat denna veckan men får se om jag tränar ikväll eller imorgon innan jobb.
Måste ta tag i det igen.

Fick reda på av ania att det fanns en utbildning i örebro som behandlingsassistent inriktning missbruk. precis det jag vill gå men vill jag flytta? fast varför ska jag sitta kvar alla andra verkar ha värsta planerna. Joanna - österrike Tinna- vill till australien Ania - örebro Elin - ska bli sambo fast ska bo kvar i hörby likadant sofie och det är ju positivt.
Men ja jag får nog ta mig en funderare på vad jag vill göra i mitt liv och kanske börja ta lite mer chanser.

Helst vill jag bara vinna pengar och bli skit rik och göra massa saker som jag inte kan nu för ekonomin är inte allt för bra för tillfället :(
En sak jag har bestämt mig för är att jag ska lära mig åka bräda i vinter. men jag behöver nog lite hjälp har aldrig stått på skidor eller bäda någon gång.
 någon frivillig som stället upp? :)


Kommentarer
Postat av: Louise Svensson

Vad kul! är det vikariat du fått på vårdcentralen? Kram

2009-11-11 @ 19:52:30
URL: http://louaise.devote.se
Postat av: nattis_cool_tjej_89

Jaaag kan lära dig !:*

2009-11-11 @ 23:26:18
Postat av: Anonym

Louise: ja det är ett vik. fram till jul kanske längre.

Kiruna: hihi TACK jag vill gärna att du lär mig åka

2009-11-12 @ 11:47:37
URL: http://saaane.blogg.se/
Postat av: Emma

"Väntar du tills du är säker på något,

kommer du aldrig få mycket gjort av nånting"



Ett rätt bra citat som hjälpt mig att våga ta lite chanser, man måste ju våga ibland :)



Hoppas framtidsfrustationen lägger sig,

jag är själv helt kluven vad fasen man ska göra! :P

2009-11-12 @ 14:04:20
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: Ania

Jag tycker du ska satsa på Örebro! Tänk dig vi två skåningar här i Öret.. HAHA! och du, tänk om vi skulle gå i samma klass? YEAH! det hade varit lovely Sanne! :D



<3

2009-11-13 @ 02:12:59
URL: http://anias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0