Jobb eller plugga?

Än så länge har det varit en jätte tråkig dag har bara suttit framför datan och i telefon och lägt in mitt cv på massa ställen måste hitta ett jobb nu sen ska jag nog börja plugga. har kollat några utbildningar som jag funderar på att gå. men måste vänta till våren så därför dår jag jobba lite innan.
Men nu har jag precis tagit en dusch för jag orkar verkligen inte leta längre.
Väntar på att mamma ska komma hem sen ska jag bege mig till Rapunzel:) vi ska se finalen idag på so you think you can dance :D

Igår va men älskade Anna i hörby så jag och joanna va och hälsade på henne. mkt trevligt bara satt och pratade i flera timmar och massa skratt blev där. <3
ska åka och kolla på hennes lägenhet en dag också:)

shit vad jag är sliten i min kropp efter den resan märks att man behöver återhämta sig lite.
Men hoppas verkligen något jobb dyker upp snart.
Är ju alltis kul att få ett lönekuvert var månad:)


Ska till karlskrona någon dag och få bilderna från semestern:)


Kommentarer
Postat av: AnnaNordström

Det va massa trevligt och kul att träffa er...



Du behöver nog en återhämtning på ja typ 6 månader.. hehe



<3

2009-09-03 @ 23:15:53
URL: http://analicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0