änglasång och gåshud

Lyssnar på en låt som Lilja skickade till mig=) Helt underbart fin. Hon är så duktig.
Innan idag när jag va hs henne spelade hon en annan låt och jag fick sånna rysningar i hela kroppen.
Tack Lilja det va verkligen detta jag behövde jag ska fan ta tag i min röst nu igen och träna upp den.

Har iaf haft en underbar eftermiddag/kväll med Lilja<3 Pratat i flera timmar non stop. Sooooom jag saknat den fina varelse <3

Imorgon är det fredag igen.
Inga planer inför helgen mer än att det blir träna och chilla
Vill på utflykt i helgen
Typ till stranden sitta där på en filt och ha med sig något att äta

nej nu ska jag äta en apelsin


Kommentarer
Postat av: jooana

jag vill också på utflykt! fatta mysigt det hade varit, kom igen :D <3

2010-04-09 @ 10:33:58
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0