det va längesedan sist


HAr varit rikigt dålig i påsk på att blogga men har haft att göra varje dag känns det som.
Festade torsdag och fredag. Massor med skoj och skratt och helt klart en mängd med galenheter det är ju som vanligt när man är med Joanna och Loola =) I LIKE

I lördags firade jag brossan som fyllde 24 =) Va och fikade i hans lägenhet i k-stad sen va vi och käkade på BarBKo en sjukt härlig resturang i stan =) Trevlig personal och sen va där ju en snygg kock också hihi
Men efter maten gjorde magen uppror och jag fick kämpa med att hålla maten i magen. Skulle egentligen in om kusinerna och säga hej men mådde så dåligt så fick köra hem. Tur va väl det för jag fick springa in på toaletten när vi kom hem.
Hade as ont i magen flera timmar sen. Fick en tablett av mamma mot magsyra men den hjälpte inte helt. Somnade vid halv 10 och vaknade vid 23 när mobilen ringde.

Söndags va det frukost hos tinnisen=) världens godaste
sen blev det mys med fiffi på kvällen

idag har jag varit hos elin en sväng sen med fiffi

Nu kollar jag johan falk och pratar med Lilja på msn =) <3

blir snart sängen för man ska ju till skolan imorgon.

Ångest över att jag tränat så dåligt i helgen men får ta tag i det imorgon

natti natti

Kommentarer
Postat av: Lilya

Luv<3

2010-04-06 @ 12:19:11
URL: http://invu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0