Onsdag

Fick fråga från fiffi vad jag ska göra på valborg

Jag ska förmodligen hem till Tinnas föräldrar och bara ha en sån mysig valborg man hade när man va liten men det är inte helt hundra jag ska iafvara nykter som det ser ut nu.
Känns som det kommer mkt utgifter nu när det snart är studenter och bröllop :D
Måste hitta en snygg klänning. är sugen på en blommig finns det någon som vet någon snygg? Så lämna gärna namnet på affären eller hemsidan.


Vad ska alla andragöra på valborg?


nuska jag snart bege mighem och byta om och fixa frillan för kl halv 6 blir jag hämtad av macke och fiffi så ska vi till eslöv för fiffi ska ju dansa ikväll =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

ahaaaaa mysigt =)

2010-04-21 @ 17:07:33
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: sara

affären i höör vid troget. redoute stedht. eller vad den heter. sjukt snygga kläder. o jätte kunnig personal =)

2010-04-23 @ 12:44:04
Postat av: sofie

svar: hahaha! du ska också få vara med! =) de va ju del 1

2010-04-23 @ 17:42:03
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0