Plugg, plugg och åter plugg


Alla dessa jävla uppgifter sm dyker upp nu står mig upp över öronen. Känns inte alls lockande och nu påstod mamma att min bokrecention inte va tillräckligt lång men va faaaaan pallar inte med detta skitet mer. Vill ara jobba nu istället eller komma in på min utbildning så kan jag läsa om lite mer intressanta grejer som jag vill lära mig en massa om.

Fick iaf 3 dagar på jobb i juni men gissa när det är jo självklart när det är studentveckan haha men ja jag får se hur jag gör måste ju ha pengarna så det får bli en nykter student för min del men det dör ingen av =)

Ska på spinning kl 18.00 ska bli skönt och bara rensa mina tankar.


så nu ska jag sluta klaga


seee yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0