Everything takes time


Tillbaka i skolan idag. Blandande känslor men självklart mest lycka. Men måste bara säga att finare klasskamrater kan man inte ha. Ni är sååå fina<3
Men har haft många tuffa stunder idag. Och blir ännu värre när jag är så känslig som jag är just nu.
Blir läkaren på förmiddagen sen skola.

Blir en lugn vecka för mig. Ska bara orka med skolan sen blir det bara slappa hemma.
Till helgen hoppas ag orka med handla julklappar och träffa lite vänner jag inte sett på länge.

Nej nu ska jag komma på en bra bok att läsa.
Någon som har något tips?
ska hälst handla om missbruk eller någon annan problematik.


xoxo

Kommentarer
Postat av: slelin

jah har tips :) skicka sms

2010-12-14 @ 18:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0