21/2 2010

Söndag och jag ligger i min säng och samlar kraft för att sedan bege mig upp till gymmet och träna lite :)
Helgen har varit bra. Fredags firade jag min födelsedag med girlsen för käkade vi på valentino sen  hem till tinna och drack cider och grogg :P Självklart går vettet ut när spriten går in så vi skulle ju tvunget ner till valvet och ta en drink. och det blev mer än en om man säger så hahaha
Lagom onykter när jag och Tinna begav oss hemåt till henne. Skrattade som fan hela vägen och hade as kul.

kl 9 i lördags morse väkte jag tinnis för vi skulle iväg på kurs. eller jag skulle vara hennes modell :) Världens roligaste bilfärd men bakfyllan bara blev värre och värre för min del :P
Väl hemma i hennes lägenhet igen blev det lite mat sen en lång sovstund :)
Efter Tinna lämnat av mig hemma parkerade jag mig i sängen och hade en myskväll med mig själv. Kollade melodifestivalen och lite os.

oh längtar tillls imorgon när jag ska till majsan och fixa håret:) ska blir såååå härligt och förhoppningsvis en förändring:P


Kommentarer
Postat av: Fiffsi

svar: ja de vill jag mer än gärna bby!

2010-02-22 @ 15:42:24
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0