This is my life don't you forget

Imorgon för 22 årsen den 12 februari 1988 föddes lilla jag. Det känns verkligen helt sjukt. 22 år hmm hur fan kan tiden går så snabbt. Vill jag verkligen bli vuxen haha
Lättare att va barn när man levde i sin fantasivärld och bara lulla runder :P

Aja nog om det inte lönt att tänka på det man kan ju inte gå tillbaka i tiden.

Igår va jag iaf på jobbintervju så förhoppningsvis har man fått ett nytt jobb på kvällar och helger nu i början.
Men mötet gick bra och det kändes bra när jag va där. men det är verkligen en jävla utmaning men har ju intresset så hoppas det kommer gå bra.

Nej nu ska jag snart up till gymmet och göra av med lite kalorier


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0