allting snurrar

Ibland får man en känsla i kroppen att allt inte står rätt till. När något som tillhör ens vardag inte är där längre. När det känns som en oro i ens kropp bara växer och till slut kommer det fram att det finns något som står helt fel till. En sak som gör så ont när man får höra det. Att veta att någon mått så dåligt gör mig ont.
Nu när jag vet känns det ändå inte bättre. Tårarna rinner och smärtan i mitt bröst vill inte försvinna.
Är glad att jag vet för jag kvävdes nästan av att känna att något är fel men ingen säger något.


Ikväll gjorde jag upp ett schema för början på mitt nya sundare liv tsm med mamma. Känns skönt att ha en plan och att jag redan börjat komma igång. blir en promenad ikväll det behövs verkligen och rensa mina tankar . Igår va jag på gymmet sen blir det gym imorgon igen om jag nu slutar 5 som idag. Hatar när tiderna ändras på jobb kan fan inte planera ett skit.

ska skriva klart mitt historia arbete imorgon och plugga in lite svenska ikväll till min lektion imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0