PEPP



Har börjat konvux nu känns lite konstigt men men så kan det vara. har egentligen inga aning vad jag ska skriva mer än att jag hade en skit trevlig kväll i tisdags. haha det roligaste va nog när jag va påväg till jasmin efter jägers slutat gick jag och pratade med någon i telefon helt plötsligt ligger jag på marken . jo visst jag hade vist trillat rätt i snön :P haha som jag skrattade för mig själv

Oh min älskade rapunzel ringde mig i onsdags oh va underbart det va att höra hennes röst fast jag aldrig förstår att det är hon :P helt skön att bara prata om allt. Saknar henne något så sjukt mkt. så när jag lagt på kom tårarna och bara strömade ner från mina kinder. Fian frågade vad det va jag bara JAG SAKNAR HENNE SÅ DET GÖR ONT. Så sofie fick trösta mig lite.



Imorgon blir det dricka vin med Fiffi :P Jag är redan sjukt pepp
Tinna ? sugen? :P
Elin jobbar :(


Kommentarer
Postat av: rapunzel

jag saknar dig med så in i helvetes jävla mycket älskling! det är fan helt sjukt!!!! vill bara få umgås med er alla nu nu nu!!!



JAG ÄLSKAR DIG FINASTE KRÅGEVINGE <3<3<3

2010-01-08 @ 08:40:04
Postat av: Anonym

slutar 23 så inte hela kvällen

2010-01-08 @ 09:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0