jag tror jag tror på sommaren


Har haft en helt underbar eftermiddag med sol och bad hemma hos familjen Ivarsson/Sjöstrand
Jag Ania och Tvillingarna har roat oss i deras pool.
Ania och jag hade lite djupa diskutioner om sex och kärlek alltid lika kul =)

När jag kom hem fick jag klura ut något att göra till middag sen har jag fixat lite här hemma nu sitter jag och kollar lotta på liseberg och funderar på vad jag ska göra ikväll.

Imorgon får det nog bli en tripp till lund eller kstad måste köpa en ny bikini den jag harr är helt för stor och sliten för ska jag till stranden på onsdag vill jag ha en bikini som hänger ihop :P


Nej nu ska jag se vad som kvällen har att bjuda på.

Hoppas natten blir svalare än igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0