sol oh älskade sol


    Solen vem älskar inte solen?
Har haft en underbar dag med Ania. Solat, pratat och lyssnat på musik. Kan det bli bättre?
Nu ligger jag helt död i min säng och kollar tv.
Smärtan i ryggen har blivit mindre och det är jag sjukt glad för.
Imorgon ska jag till min Kusin i kstad och så ska vi tycka synd om varandra. Ska följa med henne och hämta en häst på kvällen också=) Blir nog att jag stannar där tills fredag kanske längre beror på vad som händer i helgen.
Fast ingen alkohol för mig står klart och tydligt på mina smärtstillande jag fått att man icke får blanda dom med alkohol så får väl lyda dom :P
Fast ska bli rätt skönt har festat som en tok nu dom senaste helgerna.
alltid så mkt fest på sommaren.

På söndag ska jag iaf sjunga och hurra för min älskade vän Tinna som fyller år. Helt sjukt att hon fyller år på min namnsdag=)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0