Trötthet&förkyldning


Vaknade i mosre skit trött och förkyld=( eller kanske är det allergin som håller på för det är satan vad det är mkt pollen nu.
Måste skaffa mig någon annan medicin.

Igår hade jag mys heladagen men mina underbara vänner. Först träning med Elin sen hem till tinna där fiffi byggde naglar. blondie va också där =)
Jag blondie och Fiffi begav oss till Hillsgatan för att sola men solen gick i moln.
Men kl halv 3 va jag och fiffi ute i bara bikini och solade fram till halv 6 =)
Helt jävla underbart.
Sen blev det äta och sen fix i deras trädgård. Riktigt kul hade vi fast fy fan va det va jobbigt.
Tinna kom med marshmallows så det blev lite grillning av dessa supergoda sötsaker massa skratt och prat.

Ska jobba idag från ett till fem. inte alls sugen men ja har ju inget annat val. sen håller jag helg =)

Kommentarer
Postat av: jooana

massa <3 <3 <3 <3 min älskade.



snart ska jag krama ihjääääl dig, eller ja inte riktigt men väldigt mycket ska jag krama dig iallafall haha <3

2010-06-23 @ 11:57:39
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: Sanne

ja det vore dumt om du skulle krama ihjäl mig. För då kan vi ej kramas mer ;) Och det vill jag massor massor massor <3<3<3

2010-06-23 @ 18:12:42
URL: http://saaane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0