Byggarebob


Jodå jag och elin har varit byggarebob idag. Älska ikeas bruksanvisningar till och med den dummaste i världen som har tummen mitt  i hande kan får deras saker att bli snygga =)
Nu är ju vi sjukt gymma på att skruva och sånt så va inga problem för oss hihi
Har satt ihop två sängbord en tvbänk och hjälpt niklas att sätta ihop säng gavlen =) Känner mig rikitgt stolt

Nu ligger jag i sängen ska snart sova. imorgon blir det skolan sen plugga som faaaaan och sen blir det träna en runda på kvällen tror jag.

Varför kan man aldrig vara nöjd. Varför ska det alltid va något som är fel?
varför ska vissa människor vara så satans konstiga.
Och varför kan man inte bara säga vad som är fel?
 hmm folk




Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0