Kvällsnagelbygg


Sitter hos Tinna snart ä hon klar med Marikas naglar det tar ju alltid en sån jävla tid med henne hahah :P Sen ska jag fixa mina naglar.Har fått datan och etglas vin så ska ju inte klaga precis =)

Blev en runda på gymmet innan men hade inte allt för mkt motivation att träna men blev en timme iaf.

vad händer med en människa så fort solen kommer fram? man blir på värsta flipp humöroch glädjen bara bubblar runt i kroppen. jag och Allex får alltid våra flipp i skolan så fort solen tittar fram.
Men idag har jaginte alls kännt så. Vet inte vad det är med mig vill bara liggai min säng typ. Men det blir man inte känd och smal av.

Nog tur jag stack till Tinna idag så jagfick lite glädje i kroppen.

jag vill tattuera mig bakom örat men kan interikigt bestämma mig vad. oh oh oh


Läste i nya vecko revyn idag att det är bara 65% som får orgasm var gång de onanerar. fattar inte vad de andra 35% håller på med. lönt att onanera om man inte får någon orgasm. Det är väl därför man gör det eller? haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0