Snön håller på att försvinna =)


Visst jag älskar snö men nu är jag verkligen trött på den. Känns helt underart nu när man äntligen böjar se marken igen=)
Har gjort klart mitt hemprov i religion. känns skönt nu är det bara historian jag måste läsa igenom sen ger jag upp för idag. funderar på att gå en runda idag ska nog ringa fiffsi och fråga om hon vill följa med mig =)

Det är säsongsstart på greys hihi som jag längtat missade programmen igår men det finns ju alltid en söndag då alla favorit program går i repris hihi

Förvirrad med stora bokstäver. . .


Kommentarer
Postat av: Fiffsi

svar: hahah kunde tro de ;)

2010-03-03 @ 20:40:49
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0