vad säger man när det inte känns rätt?


Vissa dagar vill man andra dagar inte.
Vill inte vara elak och säga nej jag vill inte träffa dig för det vill jag ju lite men kanske inte på samma sätt som personen i frågan. För känns som att nu när "personen" har rätt ut sitt liv med sitt ex så passar man igen men nej nej så lätt är det inte.

Kan man vara för upptagen alltid?

Eller ska man bara vara helt ärlig och säga du hade din chans så sorry.


Idag står iaf plugg och träning på schemat. Har redan läst igen svenskan ska bara fixa frågorna också.
Så sticker väl till gymmet vid 3 med fiffibabe :)


seee yaa


Kommentarer
Postat av: jooana

jag älskar dig med mitt S <3

2010-03-31 @ 16:58:36
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0