kräkmedel . . .

            Ja så känns det med skolan just nu. Är as mkt att göra och inget av det är roliga grejer.
Har islam prov imorgon det är iförsig intressant så det ska väl gå bra. Sen väntar mig två natur arbete, ett historia, ett religion(som nästan är klart) och ett svenska prov. huuuuur fan ska detta gå ihop när det bara är 24 skoldagar kvar.. aaaah panik speciellt när jag ska jobba inte nästa vecka men nästa igen onsdag torsdag och fredag så då kan jag ej dit . KANIIIIIIIK

Men men det löser sig nog ska försöka göra klart det mesta i helgen och kommade veckan.

Skit skumt väder idag knappt någon sol med kvaft så in i helvete.
snart ska jag återgå till lite till pluggande sen blir det förhoppningsvis en promenad med fiffi om hon hinner med och orkar =)
Annars vet jag inte alls vad jag ska göra.


seee yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0