Fredag gör jag vad vill !!


Då va det fredag igen. Fun fun eller ja deet beror ju helt och hållet på vad man ska göra. Har ingen aning om vad jag känner för att hitta på. Men det löser sig nog.

Usch har haft några dåliga dagar nu den senaste veckan. drömmer jobbiga drömmar och sen kan jag ej sluta tänka på det och humöret går till botten.

Va iaf ute på en promenad innan med musik i öronen och bara gick och dagdrömde. Riktigt skönt va det.

Ska till tinna vid två och fixa en nagel kanske två :P


Vad ska alla göra i helgen?


En sak har jag bokat iaf och det är på söndag dör då ska jag till malmö och kolla på mff när dom förhoppningsvis tar hem sm guldet :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

svar: haha ja jag har mina roliga stunder jag också ;) huhu!

2010-11-13 @ 10:36:30
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0