Everybody need some body like you


Hade en underbart mongokväll men min finaste Rapunzel =)
Kollade idol och sen the last song, en rikigt gripande film så tårarna bara rann och ibland kom det ett skratt.
Idol fick lite blandade känslor av oss igår men fick ändå helt klart godkänt fast ett tort MINUS att de röstade du Sanne(inte bara för hon heter samma som jag. utan för att hon sjunger så sjuuukt bra)

Vad skulle livet varit utan våra mongkvällar
?
Dö trist och långstråkigt :P

Jag älskar dig <3


Idag blir det jobb sen på fest. Jag och joanna gick loss igår när vi letade efter kläder till ikväll. sååå jääävla kul! Joanna liknade en i pistvakterna :P


Kommentarer
Postat av: jooana

hahhahah bästa klädseln nånsin :P



JAG ÄLSKAR DIG MEEEEED <3

2010-09-25 @ 12:25:14
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: Fiffsi

svar: tack hjärtat!:) ja du har ju de.. hihi

2010-09-27 @ 10:21:14
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0