Sjukling


Usch va det va längesen jag bloggade nu men känns inte som jag tycker det är särskillt kul längre.
Men kan ju passa på nu när man är sjuk och inte har något att göra ändå.
Vaknade imorse och tänkte det borde ju kännas lite bättre men nej nu har jag fått världens jobbigaste hosta också=( Något mer jag ska få nu när det ändå är igång.
Ska försöka allt jag kan imorgon och ta mig till skolan. är ju bara halv dag så förhoppningsvis går det =)
Sen blir det lugnt hela helgen.

Har två nya bostäder jag vill besöka också om jag mår bra. Ania har ju flyttat för ett tagsen men inte har man blivit inbjuden än så får väl ta tag i det. Sen flyttade Emma och Frida i måndags så måste kolla in deras lya också.

Kanske man ska gå på bio i helgen. Eclipse har jag ju inte sett än. Ska nog ta mig en funderarë på det. någon som är sugen?


Nu ska jag lägga mig till rätta igen.


bye for now


Kommentarer
Postat av: Fiffs

svar: ja de är den verkligen=)

2010-09-03 @ 16:26:08
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0