We are all born superstars

Ibland kanske man kan tro att eftersom det gått bra innan kan man göra det igen och igen och igen. Men det man kanske inte tänker på att en dag får man bakslag för det man kanske gör är fel och helt oförståligt.
Då önskar man nog att man gjort det ogjort

Ja ibland måste man tala i gåter för det känns bäst för en själv.
Va verkligen längesen jag blogga och vet inte om jag tänkt börja med de igen men aja vi går se. blir ett inlägg idag iaf.

En klasskompis spådde mig förra veckan. Det va en spännande upplevelse. Och äckligt nog stämde de mesta. Men jag är glad för vissa beslut jag tagit på senare tiden och det visa sig genom korten att jag gjorde rätt. Om man nu ska lita på dem. Men det känns bra.

Jag är mycket starkare än du tror
Så va snäll att inte trampa på mig fler gånger. Blir inte jag som ligger ner i slutänden ändå.



Nu när jag funderar på vad jag skrivit känner jag lite att jag blivit lite hård men kanske de som behövs.

flummigt inlägg men de får ni stå ut med


Nu blir det plugga lite så jag slipper de resten av veckan.


PUSS


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag tycker inte du ska känna dig "hård" när det du gör är att sätta ner foten när en gräns har nåtts! Din självrespekt har väl ökat och det är bara positivt, det gör dig inte hårdare på något sätt. Bara starkare! Min tanke bara.. <3

2011-04-04 @ 19:28:21
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Fiffi

jag tycker du är ruskigt snygg på den bilden snyggis <3

2011-04-04 @ 19:39:55
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: sanne

Tack bex<3 Ja men eller hur ibland får det bara va nog. din tanke är hur bra som helst<33



Fiffsi du är för sööt:P men tack för komplimangen <3

2011-04-04 @ 20:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0