Varför finns alla hjärtansdag?

Det har börjat snackas sjukt mkt om alla hjärtansdag...
Usch vilken onödig dag.
Okej alla ni som är kära kan va lite extra kära.
Men vi singlar hade helst bara velat kräka på den dagen. haha
Nej men det är en jobbig dag för mig iaf eller kanske inte jobbig men jag gillar inte den. på alla dessa år har jag ALDRIG firat den dagen med någon jag håller kär.
Är det så jävla speciellt?

Känns som alla hjärtans dag är en dag alla singlar ska ha ångest för de är ensamma och alla par ska kunna går runt och vara extra kära så det svider i ens ögon.

Asså misstolka inte mig jag ääääkskar alla som är kära och söta tsm.
Men ibland måste jag få hata dem lite också.och det har blivit den dagen eftersom jag aldrig firar den hehe

haha ojoj nu va jag nog världens bitterfitta
men jag tror de är en del av mig just nu. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0