Forever yours


Dagen började med att jag vana av klockan som ringde ör jag skulle ju upp och klippa mig.. hihi sen när jag kom hem körde jag till Anna:) Så va jag där en stund.. myspys...Har saknat henne sååååå.
Vi va på skolan en stund och tog skåp och kollde upp lite grejer.

Väl hemma bråka jag med mamma.. inte alls kul men ibland så måste man.. aja det löser sig nog detta med men hata när folk tjatar innan dom vet.

Ska snart räffa Slelin så ska vi sola och ut och gå.. skööööönt behöver få ut min ilska... Och hon är bra på att få mig på bra humör igen:)<3

Imorgon börjar skolan..:( men men går bara 3 dagar sen praktik..hihi
Måste verkligen skärpa mig i skolan ...

Längtar till torsdag och helgen :)

image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0